سامانه 190 آماده ثبت شکایات حوزه درمان است

دکتر بهمن روشنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سامانه 24 ساعته آماده ثبت شکایات مردمی در حوزه تعرفه ای است افزود شکایات مردم بعد از ثبت در سامانه توسط کارشناسان حوزه معاونت بررسی و در مورد هر کدام از آنها به طور جداگانه اقدام می شود او گفت از هفتم بهمن سال 96 که سامانه ثبت شکایات مردمی 190 به معاونت درمان انتقال یافت تاکنون 40 پرونده بررسی شده است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *