نوآوری مهم است نه ضروری!

در غیاب نوآوری نه تنها محصولات و خدمات که فرآیندهای کاری شرکت هم دچار سکون می شوند در نتیجه شرکت نمی تواند هزینه های عملیاتی خود را کاهش و همزمان کیفیت خروجی هایش را ارتقا داده یا حتی همان سطح کیفی قبلی را تضمین کند به همین دلیل روز به روز هزینه تمام شده شرکت در برابر رقبا به ویژه رقبای تازه وارد و نوآور غیررقابتی تر می شود وقتی دردی تند قفسه سینه را فرا گرفت نفس ها به شماره افتاد چشم ها سیاهی رفت ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *