90 درصد شکایتها از مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان بی مورد است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت این مدیریت در کوتاهترین زمان ممکن به شکایات ارجاعی در مراکز درمانی تامین اجتماعی رسیدگی می کند و این در حالی است که 90 درصد شکایات در این بخش بی مورد است علی محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود شکایات ارجاعی از طریق کانال های ایجاد شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی بسیار گسترده و متنوع بوده و موارد پس از احصا مورد بررسی قرار می گیرد وی یادآوری ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *